Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Wcześniejsza
  2. 20.07.2024 18:00 XX.08.2024 XX:XX Każdy z nas nie wyobraża już sobie gry na niestabilnym i zlagowanym serwerze, dlatego dokonaliśmy wielu zmian optymalizujących klienta gry i plików serwerowych m.in. umożliwiających wielowątkowe wykorzystanie procesora. Standardowa szata graficzna klienta gry została całkowicie zmieniona. Zadbaliśmy również o to, aby posiadał on bardziej intuicyjne opcje, a rozbudowane systemy opisy i podpowiedzi. Gameplay na serwerze od zawsze był jego bolączką, a niezbalansowane zdobywanie doświadczenia, przedmiotów i Yang to już przeszłość. Rozgrywka przeszła gruntowne zmiany wpływające na zróżnicowanie map, wyzwań oraz jej zbalansowanie względem poprzednich edycji. Zdecydowaliśmy się na usunięcie jednego z królestw typując je średnim poziomem grywalności. Dodatkowo pierwsze wioski przeszły gruntowne zmiany graficzne otrzymując swój indywidualny, wyjątkowy dla każdego z nich klimat. Zdobywanie doświadczenia względem poprzednich edycji zostało spowolnione. Osiągnięcie maksymalnego poziomu będzie teraz wymagało większego nakładu czasu. Ułatwieniem zdobywania doświadczenia są cztery pierścienie możliwe do zdobycia podczas dropu. Pierścień Doświadczenia (10%) Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 10%. Nie łączy się z pierścieniem 20%, 30% i 50%. Pierścień Doświadczenia (20%) Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 20%. Nie łączy się z pierścieniem 10%, 30% i 50%. Pierścień Doświadczenia (30%) Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 30%. Nie łączy się z pierścieniem 10%, 20% i 50%. Pierścień Doświadczenia (50%) Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 50%. Nie łączy się z pierścieniem 10%, 20% i 30%. Zdobywanie przedmiotów zostało ustawione w taki sposób, aby otrzymywać tylko niezbędne itemy. Różnicą są mapy podstawowe, na których wprowadziliśmy możliwość pozyskania niskopoziomowych broni i zbroi z kamieni metin. Ułatwieniem w zdobywaniu przedmiotów są cztery rękawice do zdobycia podczas dropu. Rękawica Złodzieja (10/20/30/50%) Zwiększa szansę na zdobycie przedmiotu o 10/20/30/50%. Rękawice nie łączą się ze sobą. Na serwerze spotkacie dwie waluty. Yang - podstawowa waluta w grze. Won - otrzymana przez wymianę Yang, 1.000.000.000 = 1 Zdobywane Yang na serwerze otrzymywane są w sporej ilości, poza klasycznym pozyskiwaniem ich z potworów, aby zaoszczędzić miejsca w waszych ekwipunkach dodaliśmy je również do serwerowych kufrów oraz szkatułek niektórych bossów. Ułatwieniem w zdobywaniu przedmiotów są cztery medale do zdobycia podczas dropu. Medal Szczęścia (10/20/30/50%) Zwiększa szansę na zdobycie Yang o 10/20/30/50%. Medale nie łączą się ze sobą. Rozpoczęcie gry na serwerze zostało ułatwione, otrzymacie na start wszystkie niezbędne przedmioty, ekwipunek stopnia V, a każda broń będzie domyślnie wyposażona w bonus średnich obrażeń 31%. Dodatkowym wyposażeniem waszych postaci będzie startowy pakiet specjalny zawierający kostium, fryzurę, nakładki i wierzchowca z wbudowanymi bonusami na stałe. Każdy gracz który osiągnie 5 poziom otrzyma możliwość wyboru profesji dla swojej postaci. Umiejętność zostanie rozwinięta na poziom P po dodaniu 17 punktów. Wprowadzono parę zmian w umiejętnościach. Bezszelestny Chód Zwiększa limit szybkości ruchu z 200 na 225. Powtarzalny Strzał Skrócono animację ataku. Smoczy Skowyt Zmieniono na umiejętność dystansową. Odbicie Bonus odbicia działa teraz prawidłowo. Zwiększenie Ataku Zwiększa również magiczną siłę ataku. Umiejętności wspierające np. Aura Miecza otrzymały atrybut TOGGLE. Wszystkie umiejętności buffujące nadawane są teraz na wszystkich członków naszej grupy. Bonusy to jeden z najważniejszych elementów rozwoju naszego wyposażenia, zmiany które wprowadziliśmy nie są znaczące lecz były konieczne do uzyskania balansu PvP i PvE. W oknie postaci znajdziemy specjalnie sporządzoną tabelę najważniejszych bonusów. Dodatkowo maksymalne wartości bonusu w przedmiotach oznaczone są innym kolorem. Bonusy 1-5 przeszły wyłącznie delikatne redukcje wartości niektórych z nich. Maks. PŻ: 4000 / 5000 Maks. PE: 200 / 300 Witalność: 12 / 15 Inteligencja: 12 / 15 Siła: 12 / 15 Zręczność: 12 / 15 Szybkość Ataku: 8 / 10 Szybkość Ruchu: 15 / 20 Szybkość Zaklęcia: 15 / 20 Regeneracja PŻ: 20 / 30 Regeneracja PE: 20 / 30 Szansa na Otrucie: 8 / 10 Szansa na Omdlenie: 8 / 10 Szansa na Spowolnienie: 8 / 10 Szansa na cios krytyczny: 12 / 15 Szansa na przeszywające uderzenie: 12 / 15 Silny przeciwko Ludziom: 15 / 20 Silny przeciwko Zwierzętom: 15 / 20 Silny przeciwko Orkom: 15 / 20 Silny przeciwko Mistykom: 15 / 20 Silny przeciwko Nieumarłym: 15 / 20 Silny przeciwko Diabłom: 15 / 20 Obrażenia będą dodane do PŻ: 8 / 10 Obrażenia będą dodane do PE: 8 / 10 Szansa na blok ciosu: 12 / 15 Szansa na unik strzały: 12 / 15 Odporność na Miecze: 15 / 20 Odporność na Broń Dwuręczną: 15 / 20 Odporność na Sztylety: 15 / 20 Odporność na Dzwony: 15 / 20 Odporność na Wachlarze: 15 / 20 Odporność na Strzały: 15 / 20 Odporność na Magię: 15 / 20 Szansa na odbicie ciosu: 12 / 15 Redukcja obrażeń otrucia: 3 / 5 Odporność na Omdlenie Odporność na Spowolnienie Wartość Ataku: 75 / 100 Bonusy 6-7 zostały ograniczone do niezbędnego minimum, aby nie zaburzały balansu rozgrywki. Teraz pełnią rolę dodatku. Maks. PŻ: 750 Maks. PE: 100 Witalność: 5 Inteligencja: 5 Siła: 5 Zręczność: 5 Szansa na cios krytyczny: 5 Szansa na przeszywające uderzenie: 5 Szansa na bonus doświadczenia: 5 Szansa na bonus przedmiotów: 5 Szansa na bonus Yang: 5 Dla wygody zmiany bonusów naszych przedmiotów dodano specjalne okno, dzięki któremu odbywa się to za pomocą jednego przycisku. Teraz same bonusy są bardziej czytelne, a ręczna zmiana jest ograniczona do 3 razy na sekundę. Automatyczny zmieniacz bonusów to dodatek bez którego nie wyobrażamy sobie już serwerów tego typu. Zmiana bonusów następuje 5 razy na sekundę, co ważne nie ma możliwości, by bonusy zostały pominięte jak miało to miejsce na zmieniaczach starego typu. Koszt pojedynczej zmiany to 10.000 Yang. Wymagany poziom: brak Aktywny bonus: Silny przeciwko Orkom Wymagany poziom: brak Aktywny bonus: brak Wymagany poziom: brak Aktywny bonus: brak Wymagany poziom: brak Aktywny bonus: brak Wymagany poziom: brak Aktywny bonus: brak Wymagany poziom: brak Aktywny bonus: brak Wymagany poziom: brak Aktywny bonus: brak Wymagany poziom: brak Aktywny bonus: brak Wymagany poziom: 75 Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom Wymagany poziom: 100 Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom Wymagany poziom: 125 Aktywny bonus: Silny przeciwko Zwierzętom Wymagany poziom: 150 Aktywny bonus: Silny przeciwko Zwierzętom Wymagany poziom: 175 Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Wymagany poziom: 200 Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Wymagany poziom: 225 Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom Wymagany poziom: 50 Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Wymagany poziom: 75 Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Wymagany poziom: 90 Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom Wymagany poziom: 120 Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom Wymagany poziom: 150 Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Wymagany poziom: 180 Aktywny bonus: Silny przeciwko Mistykom Wymagany poziom: 210 Aktywny bonus: Silny przeciwko Nieumarłym Wymagany poziom: 230 Aktywny bonus: Silny przeciwko Diabłom Zadania biologa to szereg misji polegających na badaniu przedmiotów zdobytych z potworów na otwartych lokalizacjach. Wszystkie zadania pozbawiliśmy limitu czasowego, a ich przebieg przenieśliśmy do specjalnego okna badań znajdującego się w panelu funkcyjnym ekwipunku. O rozpoczęciu nowego badania zostaniemy powiadomieni komunikatem systemowym, a przy każdym logowaniu do gry po godzinnej nieobecności otrzymamy na chacie informacje o aktualnie trwającym zadaniu. Efektywność badań zwiększymy o 20% dzięki Eliksirowi Biologa. Przedmiot: Nogi Pająka (x10) Szansa: 80% Lokacja: Pajęcze Jaskinie Przedmiot: Pradawny Zwój (x15) Szansa: 60% Lokacja: Krypta Akzadur Przedmiot: Trytoński Pancerz (x20) Szansa: 55% Lokacja: Nefrytowa Zatoka Przedmiot: Kieł Gnolla (x25) Szansa: 50% Lokacja: Przełęcz Dongan Przedmiot: Łuski Nagg (x30) Szansa: 45% Lokacja: Przylądek Nagini Przedmiot: Tajemnicza Substancja (x35) Szansa: 40% Lokacja: Głębie Północy Przedmiot: Kość Przeznaczenia (x40) Szansa: 30% Lokacja: Mglista Równina Przedmiot: Krasnoludzkie Złoto (x50) Szansa: 20% Lokacja: Wąwóz Yilad Zadania kolekcjonera to szereg misji polegających na badaniu szkatułek władców zdobytych na wyzwaniach. Wszystkie zadania pozbawiliśmy limitu czasowego, a ich przebieg przenieśliśmy do specjalnego okna badań znajdującego się w panelu funkcyjnym ekwipunku. O rozpoczęciu nowego badania zostaniemy powiadomieni komunikatem systemowym, a przy każdym logowaniu do gry po godzinnej nieobecności otrzymamy na chacie informacje o aktualnie trwającym zadaniu. Efektywność badań zwiększymy o 20% dzięki Eliksirowi Kolekcjonera. Przedmiot: Szkat. Umarłego Rozpruwacza (x10) Szansa: 80% Wyzwanie: Wieża Demonów Przedmiot: Szkat. Azraela (x15) Szansa: 70% Wyzwanie: Piekielne Katakumby Przedmiot: Szkat. Pani Lasu (x20) Szansa: 65% Wyzwanie: Mroczna Knieja Przedmiot: Szkat. Fungusa (x25) Szansa: 60% Wyzwanie: Zaczarowana Grota Przedmiot: Szkat. Czarnoksiężnika Strachu (x30) Szansa: 55% Wyzwanie: Cmentarzysko Strachu Przedmiot: Szkat. Duratusa (x35) Szansa: 50% Wyzwanie: Pole Śmierci Przedmiot: Szkat. Koszmarnego Niszczyciela (x40) Szansa: 40% Wyzwanie: Loch Koszmarów Przedmiot: Szkat. Lorda Nosferatu (x50) Szansa: 30% Wyzwanie: Krwawy Cyrk Pasy to nowy element ekwipunku, w przeciwieństwie do reszty przedmiotów możemy umieścić w nim tylko 3 bonusy za pomocą specjalnego wzmocnienia, do zmiany natomiast wymagane jest specjalne zaczarowanie. Podobnie jak w przypadku biżuterii, w pasie możemy umieścić przetopy. Maks. PŻ: 2000 / 3000 Maks. PE: 100 / 200 Regeneracja PŻ: 10 / 15 Regeneracja PE: 10 / 15 Szansa na Otrucie: 3 / 5 Szansa na cios krytyczny: 3 / 5 Szansa na przeszywające uderzenie: 3 / 5 Obrażenia dodane do PŻ: 3 / 5 Obrażenia dodane do PE: 3 / 5 Redukcja obrażeń Otrucia: 1 / 3 Silny przeciwko Ludziom: 5 / 7 Silny przeciwko Potworom: 5 / 7 Atak: 1 / 3 Na serwerze Marmury Polimorfii możecie z łatwością zakupić w panelu bocznym ekwipunku. Koszt jednego z nich to 25.000.000 . Możecie podać dowolną ilość (maks. 100) jaką chcecie jednorazowo zakupić. Dodatkowo podczas dropu możecie zdobyć polimorficzne relikwie wzmacniające marmur: Polimorficzna Relikwia (ATK) Wartość Ataku: +200 Średnie Obrażenia: +10% Polimorficzna Relikwia (DEF) Odporność na Umiejętności Bossów: +5% Odporność na Obrażenia: +10% Na serwerze wprowadzono zmiany w standardowym systemie rangi. Każda z rang ma określoną ilość punktów rozwoju, wpływającą na wzrost bonusów wzmacniających naszą postać. Zdobywanie punktów odbywa się za pomocą owoców limitowanych ich ilością. Każdy z nich ma określoną szansę na pomyślne użycie. Początkujący 1.000 ~ 2.499 Maks. PŻ +250 Silny przeciwko Władcom: +1% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +1% Silny przeciwko Ludziom: +1% Waleczny 2.500 ~ 4.999 Maks. PŻ +500 Silny przeciwko Władcom: +2% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +2% Silny przeciwko Ludziom: +2% Szlachetny 5.000 ~ 9.999 Maks. PŻ +1.000 Silny przeciwko Władcom: +3% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +3% Silny przeciwko Ludziom: +3% Rycerski 10.000 ~ 24.999 Maks. PŻ +2.000 Silny przeciwko Władcom: +5% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +5% Silny przeciwko Ludziom: +5% Mistrzowski 25.000 ~ 49.999 Maks. PŻ +3.000 Silny przeciwko Władcom: +7% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +7% Silny przeciwko Ludziom: +7% Królewski 50.000 ~ 99.999 Maks. PŻ +4.000 Silny przeciwko Władcom: +10% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +10% Silny przeciwko Ludziom: +10% Wybitny 100.000 ~ 249.999 Maks. PŻ +5.000 Silny przeciwko Władcom: +15% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +15% Silny przeciwko Ludziom: +15% Heroiczny 250.000 ~ 499.999 Maks. PŻ +7.500 Silny przeciwko Władcom: +20% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +20% Silny przeciwko Ludziom: +20% Arcymistrz 500.000+ Maks. PŻ +10.000 Silny przeciwko Władcom: +25% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +25% Silny przeciwko Ludziom: +25% Zestaw przeznaczony jest od 120 poziomu. Zestaw przeznaczony jest od 180 poziomu. Zestaw przeznaczony jest od 230 poziomu. Zestaw przeznaczony jest od 100 poziomu. Zestaw przeznaczony jest od 150 poziomu. Zestaw przeznaczony jest od 200 poziomu. Gdzie zdobędę broń na 75 poziom? Broń na 75 poziom możliwa jest do zdobycia ze Szkatułki Umarłego Rozpruwacza. Istnieje możliwość wymiany 10 szkatułek na wybraną broń, na 75 poziom. Czy na serwerze występuje 6/7 bonus? Tak, dodania i zmianki zdobędziemy z bossów, metinów oraz szkatułek. Dostępne są również do zakupu w Item Shop. Czy kolczyki na poziom 180 mają wbudowane średnie i umiejętności? Tak, wszystkie kolczyki powyżej 180 poziomu mają wbudowane średnie i umiejętności. Dodatkowo dla graczy którzy nie znają starych odsłon serwera zostały dodane opisy wskazujące na ich obecność. Jakie są maksymalne Średnie Obrażenia i Umiejętności? Maksymalne Średnie Obrażenia to 60%, a Umiejętności 30% dla broni oraz Średnie Obrażenia 30%, a Umiejętności 15% dla kolczyków. Źle wybrałem profesję, czy mogę ją zmienić? Tak, profesję zmieniamy przy pomocy Zwoju Zmiany Profesji dostępnego w Item Shop. Wymagane jest żeby postać na której dokonujemy zmiany posiadała minimum 75 poziom.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...